Skip to main content

Smördegssnittar med päron, blåmögelost och hasselnötter | Recept från Köket.se

Smördegssnittar med päron, blåmögelost och hasselnötter | Recept från Köket.se: All eloge till min mamma för det här receptet. En jul när vi hade ätit alldeles för mycket julmat gjorde hon dessa. Jag minns att hon gjorde som en stor pizza, la den färdiggräddad direkt på vår marmorskiva och skar upp den med en pizzaslicer. Här har jag enbart ändrat formen på dem så de är enklare att käka framför TV! /Siri


Comments

Popular posts from this blog

Mitt kök lagar kålsoppa - TV4 - YouTube

Mitt kök lagar kålsoppa - TV4 - YouTube

Quick Berry Popsicles Recipe - Food.com

Quick Berry Popsicles Recipe - Food.com

Mitt kök: Paolo Roberto gör sin egen spaghetti carbonara - TV4 - YouTube

Mitt kök: Paolo Roberto gör sin egen spaghetti carbonara - TV4 - YouTube :